A közterületi média legelterjedtebb és Európában leggyakrabban használt reklámeszköze az óriásplakát. Amellett, hogy önálló médiaként is szívesen alkalmazzák, remekül kiegészíti a TV és online hirdetéseket is. Ár-érték arány tekintetében felveszi a versenyt bármely tömegmédiával összehasonlítva sőt sok esetben a leghatékonyabb megoldás.
Egy kampány összeállításakor nemcsak a táblamennyiségre és az adott táblák földrajzi eloszlására hanem a kreatív megjelenésre és a táblák minőségére (pl. pozíció, láthatóság hossza, megvilágítottság, a főút forgalma stb.) is nagyon oda kell figyelni. Ilyenkor több lényeges szempontot megvizsgálva, együtt kiválasztjuk, hogy mely településen, útszakaszokon lévő óriásplakát táblák lennének a legideálisabbak. Az óriásplakát táblák átlagos kampányhossza kb. 1 hónap. Emiatt a reklámtáblára a hirdetés papírplakáton kerül kihelyezésre, ami a hirdetés időtartama alatt költséghatékonyan tudja a hirdetést megjeleníteni.