Molinóra abban az esetben helyezünk ki hirdetést, ha rövidebb ideig (~ 6 hó) tervezi Ügyfelünk a megjelenést a reklámtáblán, és ez idő alatt nem kívánja a kihelyezett grafikát változtatni. Ezen kívül akkor jellemző még a molinó kihelyezése, ha egy adott falfelületen nem javasolt a reklámtábla megépítése.
Ilyenkor egy keret kerül kihelyezésre a ház falára, és ehhez kerül rögzítésre a molinó. Ezt a hirdetési fajtát tűzfalreklámnak is nevezzük. A ponyva minőségében az öntapadós, műanyag (vinyl) fóliához áll közel, a grafika színeit tökéletesen visszaadja, és az időjárás viszontagságaival szemben is ellenálló.
A reklámháló sajátossága, hogy egyedi, akár több száz négyzetméteres nagyságban is megjeleníthetővé tesz hirdetéseket. Ezzel egy falfelület felújítási munkálatait elfedve, szebb, építési portól mentesebb városi összképet tár a célközönség felé.
A háló anyaga a hagyományos, építési hálóéval nem teljesen azonos. A reklámponyvához hasonlítható, hisz ez is műanyagból készül, de itt sűrű, apró lyukak teszik lehetővé, hogy a felújításokon dolgozókhoz levegő, illetve fény juthasson.
A molinóhoz való hasonlítása miatt az építési reklámhálóra is jellemző, hogy a megtervezett grafika színeit tökéletesen visszaadja így a Reklámozó, az elképzelési szerint összeállított képet tudja a potenciális ügyfelei elé tárni.
Frissítettük adatvédelmi szabályzatunkat. Oldalunk sütiket használ. Részletek...
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.